Gratis verzending vanaf €100,- | Handmade with love ❤️

Veelgestelde vragen

Shopping

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Onze standaard pakketten worden door PostNL verzorgd. Zware en grote producten worden door onze eigen koerier bij je thuis afgeleverd. Lees meer hierover op deze pagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland hanteren wij de volgende verzendmethodes:

– Brievenbuspakje €4,50
– PostNL pakket €6,75
– Transport levering eigen koerier €50,-

Bestel je voor €60,- of meer dan zijn de verzendkosten gratis. Gratis verzending geldt niet in combinatie met een kortingscode.

Verzenden jullie internationaal?

Wij verzenden wereldwijd. De bezorgkosten worden weergegeven bij het afrekenen en verschillen per bestemming.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen te versturen. Voor bezorging in het buitenland geldt een ander bezorgtermijn. Hoe lang je pakket onderweg is, verschilt per bestemming. Bekijk hier de lijst met bestemmingen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is momenteel niet mogelijk om je bestelling af te halen.

Betalen

Welke betalingsmethoden worden geaccepteerd?

Je kunt op onze website veilig betalen met iDeal internetbankieren, Visa en Mastercard creditcards, Bancontact, SOFORT Banking en Overboeken.

Kan ik veilig winkelen en betalen?

Souk Beldi maakt gebruik van een SSL certificaat. Alle pagina’s op onze website zijn hiermee beveiligd. Je kunt dit zien door het slotje wat op het adresbalk verschijnt. Tevens zie je https staan voor onze webadres. Je kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen en betalen.

Bestellen & retourneren

Heb ik een account nodig om een ​​bestelling te plaatsen?

Je hebt zelf de keuze om een bestelling te plaatsen met account of zonder account. Door een account aan te maken bij Souk Beldi kun je het betalingsproces sneller doorlopen, bestellingen bekijken, volgen en meer. Het is ook mogelijk een eenmalige bestelling te plaatsen, hierbij vul je je winkelmand en klik je vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”, je gegevens worden dan eenmalig voor deze bestelling gebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zul je een e-mail ontvangen met een Track & Trace code. Hiermee kun je de bestelling volgen via PostNL.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Wij kunnen je bestelling nog wijzigen en/of annuleren zolang deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Deze status kun je eenvoudig controleren in “Mijn account”. Zodra de status van jouw bestelling verandert is naar “Afgerond” dan hebben wij je pakket ingepakt en verzonden.

Je kunt het pakket dan nog wel weigeren aan de deur of retourneren na ontvangst. Meld jouw retour dan aan via ons retourformulier.

Hoe kan ik een product retourneren?

Mocht een artikel onverhoopt toch niet aan je verwachting voldoen, dan heb je als koper het recht het om het artikel binnen 14 dagen te retourneren. Meld jouw retour dan aan via ons retourformulier en stuur deze mee met het artikel. Retour verzendkosten zijn voor rekening van de koper. Indien het artikel goed is ontvangen, stort Souk Beldi het aankoopbedrag terug, zonder de verzendkosten.

Mijn bestelling is nog niet binnen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. Toch kan dit in enkele gevallen gebeuren. Je kunt contact opnemen met PostNL, d.m.v. Track & Trace kunnen zij kijken waar het pakket is.

Echter is Souk Beldi niet aansprakelijk voor verlies en/of beschadiging die tijdens de verzending door PostNL gebeuren.

Tip: Download de postNL App, dan ontvang je van postNL automatisch een melding.

Ontvang €5 korting!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang direct €5 korting op je volgende bestelling.


.

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.